P&G

“Procter&Gamble” şirkəti Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyəti ilə birgə 30 min nəfər ehtiyac sahibinə “Ümid 2020” Gigiyena Bağlaması paylayıb.

“Procter&Gamble” şirkəti Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyəti ilə birgə 30 min nəfər ehtiyac sahibinə “Ümid 2020” Gigiyena Bağlaması paylayıb.

“Bir damın altında ümidlə sabaha!” – şüarlı bu fəaliyyətdə P&G müştərisi olan hər kəsin payı var. P&G brendlərinin reklam kampaniyalarının siması olmuş və olan tanınmış şəxslər də şirkətin bu addımına qoşulublar. Yardım “Procter&Gamble” şirkətinin Avropada COVID-19 pandemiyası əleyhinə fəaliyyətinin tərkib hissəsidir. Bir müddət əvvəl P&G şirkəti Azərbaycanda pandemiya ilə bağlı karantində olan şəxslərə və karantin üçün nəzərdə tutulmuş məkanlara çatdırılması üçün öz məhsullarından ayırıb, İcbari Tibbi Sığorta Agentliyinə təhvil verib. Ümumilikdə, “Procter&Gamble” şirkəti Azərbaycanda COVID-19 pandemiyası əleyhinə fəaliyyəti üçün 250 min AZN dəyərində məhsul ianə edib.

“Biz öz brendlərimizin məhsulları ilə insanların məişət həyatını rahatlandırmaqla yanaşı, fəaliyyət göstərdiyimiz cəmiyyətin bir parçası olmağa çalışırıq. 20 ildən artıq müddətdə Azərbaycan istehlakçısına yüksək keyfiyyətli və geniş çeşidli məhsullar təqdim edərək, ölkədə, demək olar ki, hər evdə azı 1 P&G məhsulu olmasına nail olmuşuq. Müştərilərimizə dərin təşəkkürlərimizi bildirərək, qeyd etmək istəyirəm ki, ehtiyac sahiblərinə çatan bu bağlamaların hər birində aldıqları məhsullardan bizə verdikləri qiymət ilə onların da qatqısı var. Eyni səma altında yaşadığımız dünyada ümidlə sabaha baxmaq üçün əlbir olmaq, bir-birinin qayğısına qalmaq vacibdir,” – P&G şirkətinin Qafqaz və Mərkəzi Asiya respublikaları üzrə baş direktoru Değer Kurtaslanoğlu belə bildirib.

“Hal-hazırda COVİD-19 pandemiyasının  yüksək aktuallığı zamanı  Qızıl Aypara Cəmiyyəti, onun rəhbərliyi öz könüllü və işçi heyəti ilə bütün daxili imkanlarını səfərbər edərək, zəruri yardımların ehtiyaclı qruplara paylanılmasında, əhalinin maarifləndirməsində, qabaqlayıcı tədbirlərin həyata keçirilməsində əlindən gələni əsirgəmir. COVİD-19-a  qarşı həyata keçirilən tədbirlər silsiləsində dünyada öz brendləri ilə məşhur olan “Procter&Gamble” şirkəti tərəfindən Qızıl Aypara Cəmiyyətinə verilmiş gigiyenik bağlamaların vacib rolunu xüsusilə vurğulamaq istərdim. Şirkət tərəfindən ayrılmış yardımların “Bir damın altında ümidlə sabaha!” şüarı ilə ehtiyaclı insanlara çatdırılması bir daha P&G şirkətinin humanitar layihələrə verdiyi dəstəyin bariz nümunəsidir. Bununla yanaşı, şirkət tərəfindən Beynəlxalq Qızıl Xaç və Qızıl Aypara Hərəkatının ölkədəki təmsilçisi olan Qızıl Aypara Cəmiyyətinin vasitəsi ilə belə bir addımın atılması beynəlxalq hərəkatla gələcək əməkdaşlıq münasibətlərinin inkişaf etdirilməsindən və genişləndirilməsindən xəbər verir. Biz cəmiyyətimiz adından şirkətin bütün kollektivinə öz dərin təşəkkürümüzü bildiririk və gələcək  humanitar təşəbbüslərdə uğurlar arzulayırıq ”- Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyətinin İcraçı Katibi Ceyhun Mirzəyev qeyd edib.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2015 Azərbaycan Qızıl Aypara Cəmiyyəti. Bütün hüquqlar qorunur.